Ofte stillede spørgsmål

  • Jeg har sendt penge via Western Union app, hvorfor skal jeg stadig vise ID og besvare spørgsmål?

    Western Union kræver at samtlige kunder viser ID så vi ved hvem vi handler med, ligesom hvidvaskloven kræver at man i en række situationer skal oplyse formål med transaktionerne, fortælle hvor ofte man forventer at gennemføre transaktioner for m.v. For at hjælpe vores kunder, behøver vi svarene på alle spørgsmål stillet i kassen.

  • Hvorfor skal jeg udfylde en varekøbsblanket?

    For at gennemføre en større valutavekslingstransaktion som har af formål køb af varer i udlandet, skal vi indhente fyldestgørende oplysninger fra vores kunder. Derfor beder vi vores kunder om at udfylde varekøbsblanketten. Har du spørgsmål om selve blanketten, og hvordan den skal udfyldes, kontakt en af vores butikker. Find vores kontaktoplysninger her https://www.forexbank.dk/find

  • Jeg kender ikke personen jeg sender penge til, kan jeg sende alligevel?

    Ja, det kan man godt, men på eget ansvar. Vi fraråder vores kunder om at sende penge til personer man ikke kender, eller aldrig har mødt. FOREX Bank og Western Union har ingen erstatningspligt overfor sine kunder, hvis den person der modtog pengene var en svindler.

  • Hvad skal jeg medbringe hvis jeg skal veksle et stort beløb?

    Det afhænger af beløbet, pengenes oprindelse og brug. Kontakt en af vores butikker for at høre om de specifikke krav. Find vores kontaktoplysninger her https://www.forexbank.dk/find

Er du ikke tilfreds?

Det er vigtigt for os, at du er tilfreds med vores produkter, tjenester og vores svar. Hvis vi ikke opfylder dine forventninger, er du velkommen til at kontakte os og dele din feedback, så vi kan blive bedre.