[No translation for /masterTop/popupintrotext, da]

[No translation for /masterTop/popupgotomobile, da]

[No translation for /masterTop/popupcontinuetowww, da]

Advarsel!

For at du skal kunne anvende alle funktioner på vores hjemmeside, og ikke udsætte din computer for sikkerhedsbrister, anbefaler vi at du opdaterer til en nyere webbrowser.

Mere information

  1. Udskriv
  2. Tekststørrelse


Indkøbsliste

(- valuta) Sum: - ---
Bestil 
Jeg køber Kurs Jeg betaler

Beløb: - ---

FAQ

Velkommen til siden, hvor du kan stille spørgsmål om alt vedrørende FOREX Web Shop. Se gerne nedenfor inden du stiller dit spørgsmål, da der muligvis er en anden som allerede har fået svar på samme spørgsmål.

GENERELT
KØBSBETINGELSER
SIKKERHED
SYSTEMKRAV
TIPS
PROBLEM MED AT GENNEMFØRE HANDEL

GENERELT
Hvor skal jeg henvende mig med et spørgsmål og for at få hjælp? Du kan ringe til 3311 2220 eller faxe til 3311 2905. Du kan også sende dit spørgsmål til info@forex-valutaveksling.dk
Til toppen

KØBSBETINGELSER
Hvad skal jeg bruge for at kunne handle valuta via internettet?

Du skal have en netbank hos Nordea, Danske Bank eller BG Bank. Derudover skal du have en e-mail adresse.
Til toppen

Hvor meget må jeg købe valuta for pr. gang?

Du kan højst købe for 25.000 DKK pr. gang.
Til toppen

Hvor meget skal jeg betale for at få pengene sendt hjem til mig?
Ved forsendelse med værdipost pålægges forsendelsesgebyret på mellem DKK 88,- og 119,75, afhængig af det sendte beløbs størrelse, oveni i det totale beløb. 
Til toppen

Hvad skal jeg medbringe, når jeg skal hente mine penge i en FOREX butik?
Du skal medbringe ordrenummeret og gyldig legitimation.
Til toppen

SIKKERHED
Hvor sikkert er det at købe penge via internettet?
At købe valuta via internettet er nøjagtigt ligeså sikkert som at betale regninger via netbank. FOREX får aldrig adgang til dit kontonummer eller anden information om din konto. Alle fortrolige oplysninger krypteres inden de sendes. Dine oplysninger anvendes udelukkende af FOREX og udleveres ikke til andre. Ingen oplysninger sælges, udlånes eller videregives til noget andet formål.
Til toppen

SYSTEMKRAV
Hvad er en browser?
En browser er et program til din computer, som bl. a. anvendes, når du vil kigge på informationer på internettet. En browser sørger for, at den kode som sendes via internettet bliver til billeder og læsbar tekst i din computer. De mest almindelige browsere er Microsoft Internet Explorer og Netscape Navigator.
Til toppen

Hvad har jeg brug for, for at kunne anvende FOREX Web Shop?
For at anvende FOREX Web Shop behøver du en PC eller Mac som er tilsluttet internettet med en af følgende browsere:

PC - Internet Explorer 5.01 – 6.0 eller Netscape 6.2.1 – 7.01
Mac - Internet Explorer 5.0 – 5.2 eller Netscape 4.51 – 4.80 eller 6.2.1 – 7.01.

Hvis du anvender ældre browsere kan der forekomme visse forstyrrelser. Følg også gerne de opdateringer af din browser som du kan hente på den respektive leverandørs hjemmeside. Vi kan dog ikke garantere, at de seneste versioner vil fungere og være godkendte til anvendelse hos alle internetbanker. Vi vil desuden fraråde beta-versioner. Din computer skal helst være en PC med Pentium processor eller lignende. Styresystemet bør være Windows 95, 98, ME, NT, 2000 eller XP. På Mac bør du anvende O/S 8.6 eller 9.0.
Til toppen

Er der ikke andre browsere eller styresystemer der fungere på hjemmesiden?
Jo, hjemmesiden fungerer også hvis du bruger andre browsere eller styresystemer, men da kan vi ikke garantere at vi kan give support eller at netbank tjenesten fungerer.
Til toppen

TIPS
Hvad skal jeg gøre for at undgå at ”scrolle” (køre siden op, ned eller til siden) for at se hele FOREX Web Shop på min skærm?
Når det er nødvendigt at ”scrolle” (som regel sidelæns) skyldes det oftest at opløsningen på din skærm er for lille. Prøv at øge opløsningen til 1024*768, så slipper du for dette problem. I computermanualen kan du se hvilken opløsning din computer kan klare.
Til toppen

PROBLEM MED AT GENNEMFØRE HANDEL
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke kommer tilbage til FOREX Web Shop, når betalingen er gennemført i min netbank? Jeg får ingen kvittering, men jeg kan se at pengene er trukket på min konto!
Der kan være mange grunde til, at du ikke kommer tilbage til FOREX Web Shop, når du forlader din netbank. Modemet kan have lukket sig ned, indstillingen af browseren kan være forkert hvilket kan være en årsag til problemet eller der kan være opstået andre tekniske problemer, som gør at kommunikationen imellem banken og FOREX Web Shop afbrydes . Vi råder dig til at vente i to timer. Inden for et par timer vil systemet nemlig kontakte banken igen og får da besked om, at betalingen er gennemført. Derefter registreres din ordre i FOREX Web Shop og en kvittering sendes automatisk til din e-mail adresse.
Til toppen

Kontaktinfo
Vedr. reklamationer
Kontaktinfo
Besøg os